موسسه اسم اعظم | بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ادعیه مستند حرز امام جواد (علیه السلام)

آثار حرز امام جواد (ع)

آثار دیده شده حرز امام جواد از زبان خود مشتریان

 

خانم حسین زاده (کارشناس مامایی):

تاثیر حرز برای فرزند من در حد یک معجزه بود

فرزند من حسین اواخر سال 89 به دنیا امد خیلی زیبا و دوست داشتنی بود به حدی که همه ی همکارانم در بیمارستان دور او جمع شده بودند که حسابی از او تعریف و تمجید میکردند دقیقا در بعد از ظهر همان روز (روز اول تولد) با این که تمام علائم سلامتی او نرمال بود ناگهان بدن بچه به هم ریخت .خلاصه کارش به جایی رسید که در روز دوم تولد اولین عمل جراحی بر روی او انجام شد تا 2 ماهگی 3 عمل جراحی داشت دلم برای بچخه کباب شده بود.خیلی ضعیف شده بود بعد از ان هم از هر مهمانی که بیرون می آمدیم صورت این بچه به شدت برافروخته می شد که ترشحاتی از صورتش خارج می شد. بعد از مدتی حساسیت شدید پوستی گرفت به نحوی که چهره او از حالت طبیعی خارج شد واقعا شده بود محل اثر چشم زدن دیگران. در همین ایام از طریق همسر برادرم با حرز امام جواد(علیه السلام)اشنا شدم حرز را که همراه فرزندم کردم به صورت کاملا محسوس و و اضح اثرات بیماری او رو به کاهش نهاد تا ان جا که بعد از میهمانی ها فقط صورت فرزندم کمی سرخ می شد و زود به حالت عادی برمی گشت احساس میکنم این حرز هدیه حضرت سیدالشهداء به فرزندم بود.

روح اله (دانشجو):

مهمترین اثر حرز برای من نجات از غرق شدن در دریا بود .

سال 91 ایام تعطیلی با رفقا رفتیم شمال.تصمیم گرفتیم در یک محل خلوت تنی به آب بزنیم. لباس ها وکفش ها و حتی انگشتر عقیق را در اوردم. من چون قدم بلند بود به خودم جرات دادم بیشتر از دوستانم جلو بروم تا عمق بیشتری را تجربه بکنم ناگهان زیر پایم خالی شد و شروع کردم به دست و پا زدن؛ نه نجات غریقی بود که نجاتم دهد و نه وسیله ای که کمکم کند. بچه ها هول کرده بودند و رنگ از رخسارشان پریده بود در همین حین به طور کاملا معجزه آسایی موجی مرا به سمت عقب راند و دستم به یک بلوکه رسید وضعیت من و دوستانم دیدنی بود فقط خدا را شکر کردیم. از آب که بیرون آمدم چون به حرز اعتقاد داشتم با خودم گفتم “تو که حرز همراهت نبود چه چیز باعث این اتفاق شد” ناگهان به بازوی سمت راستم نگاه کردم ، دیدم فراموش کرده بودم حرز را از دستم در بیاورم اینجا بود که حس کردم این حرز چه نعمت و موهبتی است.

خانم خادم عمومی :

همراه کردن حرز باعث شد ترس ، نا آرامی و تلاطم

در فرزند 3 ساله ام فروکش کند.

فرزند 3 ساله ام زهرا مدت مدیدی بود که خیلی ناآرام شده بود؛در خواب میترسید ، بسیار بهانه گیری میکرد وبه من هم خیلی وابسته شده بود.هرکارمیکردم نمیتوانستم این حالتش راازبین ببرم.یکی ازدوستانم پیشنهاد داد که برای فرزندم حرز تهیه کنم و موسسه را به من معرفی کرد.بعد از همراه کردن حرز تغیر روحیات در فرزندم کاملا مشهود بود.واقعا حس کردم که ذکر خدا چگونه میتواند آرامش را به کسی هدیه دهد.

آقای عاشوری (از تهران ) :

بعد از همراه کردن حرز و دعای دفع سحر،

احساس کردم خون در رگ هایم جریان پیدا کرده و گرما به بدنم برگشته است.

داستان من از 15 ، 16 سال پیش زمانی که نوجوانی 16 ساله بودم شروع میشود. یک روز عصر در خانه تنها بودم که ناگهان به نحوی که گویا کسی ضربه محکمی به گردنم بزند ضربه ای خوردم(در حالی که هیچ کس در خانه ام نبود) و به صورت غیر اختیاری شروع کردم به داد و فریاد کردن و به هم ریختن وسایل تا انجایی که همسایگان داخل خانه ما ریختند و مرا گرفتند. بعد از این قضیه حالات غیرعادی در خودم زیاد می دیدم. با مشورت با بزرگانی که اشنا با بحث ماوراء بودند و با توجه به اینکه در اطرافیان ما اشخاصی هستند که معروف به استفاده از سحر و جادو هستند به این نتیجه رسیدند که این حالات اثر سحریا اجنه است.آنقدر وضعیتم بقرنج شده بود که مجبور شدیم برای دور شدن از آن افراد منزلمان را از تهران به همدان منتقل کنیم . خلاصه یکی از اثرات این وضعیت این بود که بدن من کاملا سرد بود در حدی که دکتر از این حالت بدنم تعجب میکرد. بعد از این در و ان در زدن بسیار به این نتیجه رسیدم که اسباب ظاهری دردی درمان نمی کند و باید فکری دیگری کرد که با این حرز و دعای دفع سحر آشنا شدم که بعد از همراه کردن حرز در هفته اول احساس کردم خون در رگ هایم جریان پیدا کرده است و گرما به بدنم برگشته است.

از خدا میخواهم مابقی اثرات این حالت را به واسطه این ادعیه پر برکت از من دور کند . انشاءالله . . .

خانم حسینی (خانه دار از قم):

بنده خودم اثر خاص کاملا مشهودی از این احراز ندیدم اما بهترین چیزی که این احراز به صاحبش هدیه میدهد آرامش خاطر و اطمینان به ذکر خدایی است که همراه اوست.

بنده تقریبا 10 سال است که حرز امام جواد (ع) را همراه خود دارم . درست است که در ظاهر اثری از این حرز به طور مشهود ندیدم ؛اما مطمئن هستم که خیلی از بلایا و چشم زخم ها و . . . بدون اینکه خودم متوجه شوم به عنایت خدا از من دفع شده است ؛ علاوه بر اینکه مهمترین اثر این حرز اطمینان قلب به ذکر خداست یعنی کسی که این ادعیه را همراه خود دارد ، قلبش به حمایت و پشتیبانی از جانب خدا مطمئن است و اضطراب برای او بی مفهوم می شود .

خبرنامه هفتگی اسم اعظم
خبرنامه هفتگی اسم اعظم
با عضویت در خبرنامه ما، هر هفته یک ایمیل مفید دریافت کنید!
شما هر زمان که بخواهید میتوانید عضویت خودتان را لغو کنید!
10 نظرات
  1. فهیمه السادات می گوید

    سلام میخواستم از شما تشکر کنم خیلی اتفاقی توی فضای مجازی با حرز امام جواد علیه السلام آشنا شدم و اون و از موسسه اسم اعظم خریدم قبل از اینکه حرز رو به بازو ببندم کاهل نماز بودم یعنی پیش میومد بعضی اوقات نماز نمیخوندم نمازای صبحمم همیشه قضا میشد اما دقیقا روز بعد از بستن حرز برای نماز صبح بیدار شدم و بدون هیچ تنبلی نمازهام رو میخوندم بعد از مدت کوتاهی نمازهام اول وقت شد و الان به لطف خدا نزدیک یک ساله هر شب توفیق خواندن نماز شب رو پیدا میکنم
    معجزه حرز برای من عشقم نسبت به خدای مهربونم هست که قبلا این حس رو به این شکل نداشتم
    از شما ممنونم

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      همراه گرامی؛
      سلام علیکم
      از حسن نظر شما متشکریم.
      بله معجزه ها، آثار و برکات این حرز کبیر بی شمار است.
      ان شاءالله که با رعایت آداب نگهداری حرز امام جواد (ع) بتوان از آثار این حرز به طور کامل بهره مند شد.
      مجدد از شما بابت بیان و ثبت تجربه خود صمیمانه سپاسگزاریم.
      موفق باشید.
      یاعلی

  2. فهیمه می گوید

    سلام . حرز گشایش روزی امیرالمومنین و دفع سحر ایشان هم باید روی پوست آهو نوشته شود .ابعاد پوست آهو هم اهمیت دارد ؟ یعنی بهتره بزرگتر باشه؟

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      در روایت جهت نگارش دعای گشایش روزی انواع پوست آمده، اما در ابتدای آن پوست آهو ذکر شده و آنچه که از روایات برداشت می شود؛ پوست آهو نسبت به پوست های دیگر برتری دارد.
      دعای دفع سحر طبق روایت باید روی پوست آهو نوشته شود.
      به طور کلی نگارش روی پوست سایر حیوانات نیز بی اثر نیست.
      خیر ابعاد پوست در اثرگذاری حرز اهمیتی ندارد.
      موفق باشید.
      یاعلی

  3. فهیمه می گوید

    شما با موسسه نور المهدی همکاری دارید ؟

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      خیر موسسه اسم اعظم با هیچ موسسه ای همکاری ندارد.
      موفق باشید.
      یاعلی

  4. حوریه نهانی کارشناس مامایی می گوید

    من از زمانی که تو برنامه به سمت خدا از زبان آقای فرحزادی با حرز آقا امام جواد آشنا شدم خودم حرز صغیر نوشتم با رعایت آداب واقعا برای دفع بلا آثارش رو دیدم و بعد حرز کبیر امام جواد رو تهیه کردم و همراه تو گردن داشتم و بسیار از وقتی این حرز رو گرفتم آرامش خاصی دارم به خدا خیلی نزدیک شدم نمازهام رو با حضور قلب بیشتری می خونم و به یک ماه نکشید که برام یک کار بسیار خوب هم پیدا شد..و به همه پیشنهاد میکنم این حرز کبیر رو بگیرن و حتما نمازش رو خودشون بخونن چون خیلی تاثیراتش بیشتره..ممنونم

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      از انرژی خوب شما و اینکه نظر و تجربه خود را با ما و سایر دوستان در میان گذاشتید سپاسگزاریم.
      موفق باشید.
      یاعلی

  5. علی می گوید

    با سلام و خسته نباشید حرز امام جوادی که تهیه کردم قسمتیش پاک شده هنگام بازو بسته کردن ایا مشکلی هست با تشکر

    1. کارشناس پاسخگو (شماره 101) می گوید

      مخاطب گرامی؛
      سلام علیکم
      اگر کلمه و یا قسمتی از متن حرز پاک شود، اثر حرز از بین می رود.
      موفق باشید.
      یاعلی

چرا نظرتان را نمی‌نویسید؟

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد.
هر نظری که برای ما می‌نویسید قوت قلبی برای ما خواهد بود

از شما متشکریم که با نظراتتان به ما انرژی لازم برای ادامه کار را می دهید

13 − سه =